Ubrania dziecięce Moschino zachwycają intensywnymi kolorami i ekstrawaganckimi pomysłami. Bluzy, koszulki, kurtki często ozdobione są żartobliwymi naszywkami, emblematami i aplikacjami. Zgodnie z zasadą porzucenia powagi, do kolekcji wprowadzono elementy kiczu: serca, kotki, pieski, misie. Niektóre z nich stały się ikonami marki. Odzież nimi sygnowaną pokochały nie tylko dzieci ale również rodzice.
"Moda powinna przenosić cię w inną rzeczywistość". To motto założyciela marki doskonale określa klimat kolekcji Moschino. W przeciwieństwie do projektantów wielu ekskluzywnych marek odzieżowych Franco Moschino miał do świata mody podejście ironiczne. Często wyśmiewał sztywne reguły i zasady. Uważał, że modą należy się bawić. Swobodne podejście do designu połączone było z rygorystycznym stosunkiem do jakości, zarówno w odniesieniu do klasy materiałów jak i perfekcyjnego krawiectwa.
Dziecięce ubrania z logo Moschino powstają od 2008 roku, w ramach trzech linii wyodrębnionych na podstawie kryterium wiekowego. Styl kolekcji pozostaje zgodny z modą dla dorosłych.
W projektach marki pojawiają się parodie ubrań uznanych za kultowe. Kopie żakietów i płaszczy Chanel, które zamiast delikatnych detali obwieszone są ciężkimi złotymi łańcuchami, często dodatkowo z ironicznymi sloganami: "strata pieniędzy".
Wyrazem kpiny są koszule z długimi rękawami przypominające kaftany bezpieczeństwa z napisem "tylko dla ofiar mody", kapelusze z żarówką czy perfumy, które zamiast eleganckiego flakonu zapakowane są w butelkę imitującą spryskiwacz do szyb.