Kolekcje mody dla dzieci sygnowane logo DKNY obejmują odzież, obuwie i dodatki dla dziewczynek i chłopców w wieku od 4 do 16 lat. Ubrania dla dzieci DKNY są pełne energii, nowoczesne, łączące elementy sportowe i eleganckie. Większość powstaje z jednobarwnych dzianin, zapewniających maksymalną wygodę. Wiele modeli sprawia wrażenie minimalistycznych. Jedynymi ozdobami są nadruki logo marki lub sygnowane taśmy wykończeniowe. Na uwagę zasługują jednak ciekawe konstrukcje wielu egzemplarzy odzieży. Nic dziwnego, że amerykańska projektantka stała się ikoną mody, a jej kolekcje są rozpoznawane i cenione na całym świecie.
Odzież dziewczęca DKNY w wyjątkowo udany sposób łączy elementy sportowe i eleganckie, a nawet glamour. Produkty marki są nie tylko gwarancją najwyższej jakości. Projekty zachwycają nowoczesnym, niebanalnym wzornictwem, są przykładem współczesnego spojrzenia na modę. Wielbicielki ubrań dziewczęcych DKNY pokochały kolekcje Donny Karan zwłaszcza za:
Wśród propozycji dla chłopców dominują wzory sportowe: dresy, bluzy i koszulki. Niezbyt duża kolekcja jest spójna i pozwala na stworzenie ciekawych stylizacji nie tylko na zajęcia sportowe, ale również do szkoły, przedszkola, na spacer i zabawę z rówieśnikami. W ubraniach chłopięcych DKNY dzieci czują się swobodnie i jednocześnie prezentują się atrakcyjnie.
Niebanalne wzornictwo marki przyciąga osoby, które dobrze czują się w oryginalnych sukienkach i spódnicach, wyróżniających się zarówno krojem jak i tkaniną. Spódniczki tiulowe dla dziewczynek DKNY to nie cukierkowe modele dla małej księżniczki. Najczęściej dłuższa, prześwitująca warstwa tiulu pokrywa czarną dzianinową min. Detale to srebrzenia lub rockowe nadruki. Spośród sukienek prezentowanych w ramach kolekcji dziewczęcej warto zwrócić uwagę na:
Od wielu sezonów obserwujemy ogromne zainteresowanie ubraniami sportowymi DKNY. Nastolatki zachwycają się szczególnie krótkimi bluzami i dresami w czarnym kolorze. Chłopcy chętnie chodzą w spodniach dresowych, szczególnie jednobarwnych w czerni i kobaltowym niebieskim.
Oprócz klasycznych t-shirtów marka ma w swojej ofercie dość duży wybór crop topów. Poza modelami sportowymi są też ciekawe egzemplarze do noszenia w przestrzeni miejskiej. Dużą popularnością cieszy się zwłaszcza krótka, szeroka koszulka, w której jedno z ramion przykrywa rękawek, a drugie, odkryte, szelka.
Marka DKNY została założona w 1989 roku przez amerykańską projektantkę Donnę Karan, W cztery lata po prezentacji pierwszej kolekcji ekskluzywnych ubrań sygnowanych logo „Donna Karan New York”, projektantka postanowiła obok głównej linii stworzyć odrębną kolekcję nieco tańszą, adresowaną głównie do ludzi młodych. Tak powstała marka DKNY.
Nasz sklep internetowy oferuje produkty DKNY głównie w kategorii odzież. Planujemy jednak rozszerzyć ofertę o dodatki i buty dla dzieci.